Zhujiang New Town

Nihao!
 
En utav mina utflykter för ett par dagar sen förde mig till ett ställe som heter Zhujiang New Town. Det är mycket häga byggnader där, vissa är av glas tonat i svart eller grått, medans vissa är guldiga. Det va ganska molnigt den dagen, och det började regna på eftermiddagen. Här är lite coola bilder:
 
 
 
 
En sån häftig stad jag har fått chansen att leva i. Är så tacksam och glad över hela den här resan. Ni ska bara veta hur mycket spännande saker som händer, som jag inte hinner ta kort på eller skriver om. Varje dag ser/hör/upplever jag saker som får mig att tänka "wow, jag upplever detta för att jag bor här". Typ vardagliga saker, som man kanske inte ser som turist. Så roligt!
 
Zaijian!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lena Råberg:

skriven

Vad kul Linnea - härligt att du har det då bra. Vi ses väl till Emmas student? Kram!

Svar: jaadå! Jag är hemma den 22:e Maj :)
None None

2 Leif:

skriven

Det är så roligt att du gillar det - vet precis hur det är. Pappi

3 Annika:

skriven

Hej Linnéa,
Jag är jätte glad för att du fått den här möjligheten och det är så roligt att du får vara med om så mycket mer än som "vanlig turist".

Ta hand om dig,
Kramar
Mamma

Kommentera här: