Favoritkartan

Nihao!
 
Nu har jag hittat på ett nytt litet projekt att göra medans jag är här, nämligen en favoritkarta! Alltså, jag gör markeringar för alla platser som jag tycker är favorit-någonting, eller platser som jag har hört är fantastiska och gärna vill besöka. Jag köpte då små hjärtan att klistra på, och såhär ser det ut just nu! Ser ni vart jag bor?
 
 
 
Sen har jag även inhandlat lite saker, såklart. Här är ett litet urval:
 
 
 
Älskar den lilla minionväskan. Hur smidigt som helst när man går på marknader, så att man kan hålla koll på sina ägodelar väldigt lätt. Ska man bara vara ute en liten stund så är det inte mycket man behöver.
 
Zaijian!
 
 
 

Kommentarer:

1 Urban:

skriven

Jag stod modell för den väskan. Eller, ja, bilden på..
Ha det fortsatt gött!

2 Annika:

skriven

Kool väska och fina kläder..:)
Ha det gott och uppforska allt vad du orkar.....
Kram
Mamma

3 Lena:

skriven

Smart idé med kartan Linnéa - tror jag "kopierar" den.
Fortsätt ha det gott tjejen - vi ses snart.
Kramar till dig från LenaR

4 Urban:

skriven

Tjena!
Är du hemma och laddar för namnsdag i stället för att blogga!
Grattis!

Svar: Tack tack :D
None None

Kommentera här: