Varma dagar

Nihao!
 
De senaste dagarna har temperaturen varit över 30 grader. Detta betyder att jag och Kasper inte har haft så stor lust att åka någonstans alls, så idag så har vi hängt i poolen. Eller ja, jag har hängt i poolen och Kasper har hängt på kanten.
 
 
Ätit glass har vi också gjort. Det är farligt hur billiga glassarna är i den lilla affären på området. 2-5 kronor för is och mjukglass. Och 8 kronor för en Magnum. Mmmmmmm... 
 
Jag är lite avundsjuk på er där hemma som får äta god Påskmiddag. Ni anar inte hur sugen jag är på sill, potatis, lax och kokt ägg. Ska nog åka förbi IKEA någon dag och köpa lite lax. Dock har dem bara gravad.
 
Igår va jag ute på stan och shoppade Massor. Med stort M. Hittade verkligen min plats i den här stan. Kläder som kostar mellan 19-39 kronor plagget. Fina långklänningar och söta toppar. Var även på ett ställe och fick två timmar massage. Hälften Rygg och hälften fotmassage. I fotmassagen ingår även peeling och grooming. Så nu är mina fötter så mjuka och fina.
 
Zaijian!
 

Kommentarer:

1 Leif:

skriven

Nu har du blivit en av de riktiga Ikea-svenskarna i Kina. De åker och äter köttbullar varje lördag :)
Glassen ser mumsig ut!

拜拜 / 爸

Kommentera här: